Event marketing – kwintesencja nawiązywania relacji

Czym jest event marketingowy – to jedno z niezbędnych narzędzi marketingowych, które pozwala na szybką interakcję i relację z klientem. Dobrze przygotowany powoduje wzrost świadomość marki, firmy, produktu. Jest to zaplanowane wydarzenie z precyzyjnie określonym celem. To nie sama organizacja imprezy lecz myślenie szerzej –  to przedsięwzięcie,  dlatego warto podejść do niego systemowo. Jak to zrobić najlepiej? Oto kilka kroków, które warto wykonać:

CEL  – wyznacz go koniecznie czyli po co organizujemy spotkanie i po co chcemy zaprosić klientów

GRUPA DOCELOWA – wyznacz ją koniecznie czyli dla kogo

BUDŻET – określi go koniecznie  – warto określić warunki brzegowe budżetu

KIEDY – sprawdź terminy na rynku targów dla branży, która Cię interesuje aby nie kolidowały z Twoim wydarzeniem, dobry dobór terminu to satysfakcjonująca frekwencja

TEMATY – wystąpień, dyskusji – dobierz je odpowiednio, aby były dostosowane do naszych celów

GDZIE – wyobraźnia nie zna granic, granicą jest budżet

DO DZIEŁA – sukces to zaangażowanie, dobrze przygotowane powyższe punkty i masa roboty przed nami

Powodzenia!

all1

holl